• +38(097) 657-25-40

Підтримати секцію

Короткі історії про бібліотеку, на відміну від сухих фактів, цифр, величезних текстів, сприймаються легко, невимушено, графічно. Образ головного героя – бібліотекаря – поступово стає цілісним, а події, що з ним відбуваються, відображають не повсякденну рутинну роботу, а сенсаційну їх складову. Засобами для досягнення такого ефекту можуть бути: як влучна анотація на книгу, так і спеціально облаштована фотозона; як кілька меседжів про бібліотеку, так і зняте відео про бібліотечні послуги та сервіси. Усі історії об’єднані тематично, локально і композиційно.

Гроші зачіпають всіх американців, але багатьом з них не вистачає знань, для того щоб робити розумні фінансові рішення, які приведуть у хороше майбутнє. Виставка «Думаючі гроші» у публічних бібліотеках США має на меті навчити підлітків і їх батьків, вихователів та педагогів фінансової грамотності як зберегти, витрати кошти й уникнути шахрайства. Це не тільки повчально, але й весело.

З 2013 року Інтернет-центр Краматорської дитячої центральної бібліотеки ім. О.С. Пушкіна є учасником проекту "Молодіжна Акція Мультимедійна", яку організував фонд  Nowe Media (Польща).

Метою цього проекту є навчання молоді формулювати, виробляти і захищати свою громадську позицію, а також впливати на навколишній  світ шляхом створення власних мультимедійних видань.

З 9 по 15 листопада 2015 року у місті Львові відбувся візит в рамках Програми культурного обміну, яка є частиною всеукраїнського проекту Інституту з міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів (DVV International), Громадської організації «Інформаційно-дослідний центр «Інтеграція та розвиток» за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини «Від руйнування до творення. Шляхи примирення в українському суспільстві».

Краматорська дитяча центральна бібліотека ім. О.С.Пушкіна, активно бере участь у програмно–проектній діяльності, що сприяє зростанню популярності бібліотеки, її престижу, зміцненню партнерських зв’язків з громадськими організаціями, соціальними інститутами, позашкільними закладами, установами освіти та культури.

Наукова бібліотека Житомирського національного агроекологічного університету апробувала та успішно застосовує технологію штрихового кодування бібліотечного фонду.

На відміну від традиційних технологій наклеювання етикеток зі штриховим кодом, ми перші в Україні використовуємо ручний маркиратор ANSER U2 Mobile, який дозволяє друкувати штриховий код прямо на сторінках книг, журналів, газет.

Підлітки - це група користувачів бібліотеки, яка через вікові особливості вимагає великої уваги і проявів професійної майстерності від бібліотекарів. Вони є новим типом читачів, які, з одного боку є «просунутими» технічно, але залишаються вразливими, незрілими, підростаючими дітьми. Тому робота з підлітками в Дитячій центральній бібліотеці ім. О. Пушкіна м. Краматорська розглядається як один з найважливіших напрямів бібліотечного обслуговування.

У рамках проекту у бібліотеці був створений Центр соціальної адаптації підлітків "Тінейджерські проблеми", з метою розширення і поліпшення освітньо-інформаційної і дозвіллєвої діяльності бібліотеки для цієї категорії, об'єднання зусиль з іншими установами міста, що займаються підлітковими проблемами, для створення умов їх успішної соціалізації в суспільстві.

6 серпня у Дніпропетровській міській раді було презентовано проект «Молодіжна бібліотека». Ідея створення такої  бібліотеки вже давно була у мріях автора проекту Артема Земляного. Але до цього часу був ряд причин, щодо неможливого виконання багатьох задач. Ось, що розповів ідейник проекту для нашого сайту МС.

Протягом декількох останніх років людство все частіше зустрічається  зі словосполученням «нові медіа». Давайте спробуємо більш детально визначити суть цього поняття.

Сучасна бібліотека – це в першу чергу сучасний бібліотекар, для якого на першому місці – користувач, тому ми прагнемо перетворити бібліотеку на комфортне і затишне місце, де кожен почуватиме затишок і турботу, як вдома. 

Думаєте, для цього потрібно багато грошей? Не завжди!

Сторінка 1 із 3
Підтримати секцію Підтримати!
«Подати ідею/задати запитання» Подати!